Yazılar

Saturday, November 02, 2013

League of Legends ve homofobi !

İki sezondur League of Legends oynuyorum. Türkiye sunucusu açılmadan önce de aynı muhabbet yapılıyordu ama bu sefer ki başka. Önce karakterlerimi biraz tanıyalım.



Taric


Taric bot lane(aşağı koridor) de çok başarılı olan support(destek) karakterlerden biridir. Görevi ise bütün supportlar gibi yanında oynayan Attack Damage Carry ( Hasar gücü taşıyıcısı) şampiyonunu korumaktır. Yetenekleriyle hem ADC nin canını hem de kendi canını yükseltebildiği gibi rakip takımın oyuncularını kısa bir süreliğine hareketsiz bırakabilir. 
Ezreal


Ezreal bot lane(aşağı koridor) de en çok oynadığım şampiyonlardan birisi. Attack Damage Carry(Hasar gücü taşıyıcısı) şampiyonu. Rakip takımın oyuncularını katletmekte oldukça başarılı. Kaçma yeteneği de oldukça başarılı. 
















Ezreal ve Taric bot lane'de oldukça iyi bir ikili. Fakat bunca zamandır bu iki şampiyon hakkında bir dedikodu var. Bu karakterler eşcinsel mi ? 


Taric'in skin(kostüm) lerinden bir tanesini inceleyelim. 



Bu kostümde feminen bir erkek görüyoruz. Oyun dışı görüntüsü böyle olsa da oyun içinde çok farklı aslında. 
Bu şampiyon Ezreal ile beraber çok sık oynandığı için bir takım homofobik insan bu karakterlerin eşcinsel olduğunu ve Ezreal ile ilişkilerinin olduğunu söylüyor. Hayır benim merak ettiğim şey homofobiyi getirebilecekleri son nokta neresi. Hayal edemiyorum. Hadi oyun hakkında böyle konuşmalarını anlarım da bu karakterleri seçip oynayan insanları yadırgamaya başlıyorlar. Oyunun sohbetinden...

"Ahahah dat gayz !"
"OMG !! again premade gays strike again. "

Ahahah çok komik. Şapşikler..
Türkiye sunucusunda durum daha da vahim..

" Oha Tarık ve Ezreal almışlar. Günah değil mi lan onlar top ? "

Taric'e Tarık demeleri yetmezmiş gibi top diyorlar.

Ezreal : " Senin ananı bacını ***** sen kimsin bana top diyorsun ?? "
Taric :  " Tamam aşkım sus artık :D " 









Bu sohbetler yapılırken biz de oyun oynamaya çalışıyoruz işte. 


Şok edici google arama sonuçları !















Ayrıca internette gezinen bir kaç görsel.







İnternette dolaşan bir video.





Gelelim türkiye forumlarından bir kaç posta. Siz kimsiniz ya ?











ALLAH BELANIZI VERSİN HOMOFOBİKLER !!! 




4 comments :

Annem eşcinsel olduğumu öğrendi.

Merhaba blog ve izleyenler. Uzun zaman oldu yazmayalı. Günlük niteliğinde yazdığım son yazı bu sanırım. Yaktım sigaramı başlıyorum anlatmaya.


15 Ekim 2013


Hornet'i bilmeyeniniz yoktur herhalde. Etrafınızdaki gayleri gösteriyor. Onlarla konuşuyorsunuz, fotoğraf falan paylaşabiliyorsunuz.
Uyandım, telefonumda bir bildirim vardı. Hornet'ten resimsiz biri yazmış.

Blue - Eliot ?
Blue - Bu sen misin ?
Blue - Seni burada gördüğüme inanamıyorum ?
Eliot - Kim olduğunu söyle de ben de biraz meraklanayım.



Böyle bir konuşmanın ardından iki gün sonra...


17 Ekim 2013 sabahında ailecek kahvaltı yapıyorduk. Annem her zamanki gibi normal davranıyor, televizyon eşliğinde çayını içiyordu. Sohbet ediyorduk. Evin diğer halkı kapı zilinin çalmasıyla birlikte bayram misafirlerini ağırlamak için sofradan kalktılar. Annemle baş başa kaldık. Birden lise yıllarından arkadaşımın iki gün önce bana attığı mesaj aklıma geldi. Yediğimizin içtiğimizin ayrı gitmediği bu eski arkadaş bana " Yıllardır görüşmüyoruz, hayatlarımızdan neler kaçırdık kim bilir. Bayramda görüşelim."  demişti. Bunu anneme söyleme gereği hissettim ve aynen aktardım. Birden rengi değişti. Eski günlerin aklına geldiğini söyledi. Bundan beş altı sene önce cep telefonumu yakalamıştı. "Nimbuzz" adlı mobil sohbet programındaki profilim ve konuşmalardan bahsetti. (Sanal sex amaçlı açılmış bir eşcinsel profil) Vakti zamanında güzel bir yalan kıvırıp atlatmıştım bu tehlikeyi. Bir wap sitesinde insanların sohbet kayıtlarını yayınlayarak onları rezil ettiğim bir sanal çetenin olduğunu iddia etmiştim ki gerçekten vardı öyle bir çete ve  wap sitesi. Her neyse.. Bu aralar böyle garip bir hobimin olup olmadığını sordu. Ben de böyle şeylerin eskide kaldığını ve artık bu tarz saçma eğlencelerle uğraşmadığımı söyledim. Ardından benim için geçici kıyamet günün getiren soru geldi...


Peki Hornet ne oğlum ? 

Hornet'ten bana yazan annemmiş.Afalladım. Gözlerim doldu. İkimiz de ağlamaya başladık. Bu arada misafirler kalkmıştı. Evin diğer üyeleri bize doğru yaklaşıyordu. Göz yaşlarımızı sildik. Soluğu balkonda aldım sigara içmek için. Ne yapacağımı bilmiyordum. İki dakika sonra annem balkon kapısının camına yaslanmış ağlıyordu. Sigaramı attım ve içeri girdim. Sarılıp ağlamaya başladık. Beni böyle kabul edemeyeceğini, ailemizin ve dinimizin belli olduğundan falan bahsetti. Artık her şeyi anlatmanın zamanı gelmişti. Karşıma oturtup her şeyi anlattım. Eşcinselliğin ne demek olduğunu, altı sene kadar en yakın arkadaşıma aşık yaşadığımı, yakın arkadaşlarımın eşcinsel olduğumu bildiğini vesaire vesaire.. Gay barlarda insanlara öpüşüp seviştiğime kadar anlattım. Her şey çok ağır geliyordu onun için ama aşırı doz en iyisidir. Bir süre kendini suçladı, sonra beni böyle kabul edebileceğini söyledi. Benim için yaşadığını, beni anlamaya çalıştığını ve konu hakkında araştırma yapacağını belirtti.

Şuan aramız gayet iyi. Anormal davranmıyor. Her şey eskisi gibi. Rahatım. Mutluyum. Üstümden koca bir yük daha kalktı.


6 comments :